dc.contributor.advisor |
Skalníková, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Hanšová, Milena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:28:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T04:28:58Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3757
|
|
dc.description.abstract |
Reklamní předměty jsou jedním s prostředků podpory prodeje. Jsou zařazeny do skupiny tzv. podlinkových nástrojů marketingové komunikace. Využití reklamních předmětů je velice široké. Sortiment reklamních předmětů lze rozdělit do skupin dle jejich typu, charakteru a účelu použití. Společnost B.BRAUN Medical je jednou z největších farmaceutických firem působících na našem trhu. Zabývá se především výrobou a dodávkami prostředků a přípravků určených pro nemocniční trh. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobky, které nejsou volně prodejné, není možné je propagovat prostřednictvím mediální reklamy. Využívání reklamních předmětů je nedílnou součástí komunikace jejich obchodních zástupců s klienty (lékaři, zdravotními sestrami ) Podle zákona č. 40/1995 o regulaci reklamy jsou reklamní předměty jedním z mála způsobů, jak tyto prostředky propagovat. Cílem této diplomové práce je výzkum možného vlivu reklamních předmětů na budování vztahů se zákazníky. |
cs |
dc.format |
69 str., 25 str. příloh |
cs |
dc.format.extent |
27037097 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklamní předměty
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
vztahy se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
marjeting
|
en |
dc.subject |
advertising gifts
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
relationship with costumers
|
en |
dc.title |
Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
The usage of 3D articles in terms of marketing mix |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Distributing advertising items is one of the forms of sales promotion. They are classified as socalled bellow-the-line marketing communication tools. The use of advertising utems is very broad. The assortment of advertising objects can be divided into groups sorted by type, character and purpose of use. B.BRAUN Medical is one of the largest pharmaceuticals businesses on our market. It is especially involved in the production and deliveries od devices and products for the hospital market. Because these products and not publicly marketable, it is not possible to promote them throught media advertising campaigns. The use of advertising items is an integral part of communication between sale agents and clients (physicians, nurses, ) Pursuant to Act 40/1995 on advertising regulation, advertising items are one of few possibleways to promote these products. The objective of this diploma thesis is to analyse the potential influence of advertising items on building relationship with costumers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4934
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|