MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno
Show full item record
No preview available
Title:
|
MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno |
Author: |
Konyk, Oksana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro neziskovou organizaci. Mar-ketingové strategie neziskových organizací jsou určeny ke zvýšení povědomí o existenci organizace, stejně jako k přilákání dobrovolníků a zvýšení množství darů. Hlavní důraz marketingové strategie pro neziskové organizace je kladen na značku a komunikaci. Diplomová práce obsahuje teoretickou a analytickou část. Marketingová koncepce a typy neziskových organizací jsou charakterizovány v teoretické části. Druhá část diplomové prá-ce aplikuje teorii na konkrétní organizaci. Byl proveden marketingový výzkum, analýza vnějších a vnitřních faktorů a analýza marketingového mixu. Poslední část je věnována real-izaci marketingové strategie do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37777
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management and Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
42523
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account