Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016
Author: Bystroňová, Petra
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. V první části práce byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování. Ve druhé části práce bylo představeno rekreační středisko Skleníky a analyzováno jeho současné marketingové plánování. Z výsledků situačních analýz STEEP, Porterova modelu, analýzy benchmarkingu a současného marketingového mixu vyplynuly skutečnosti, které byly zachyceny v matici IFE a EFE a dále zapracovány do matice IE. Na základě těchto výsledků byly sestaveny zbývající části marketingového plánu spolu s akčními plány. Závěrem byl marketingový plán podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37833
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: B 42598


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bystroňová_2016_dp.pdf 2.549Mb PDF View/Open None
bystroňová_2016_op.docx 23.94Kb Unknown View/Open None
bystroňová_2016_vp.docx 24.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account