Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Bystroňová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:43Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:43Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37833
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. V první části práce byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování. Ve druhé části práce bylo představeno rekreační středisko Skleníky a analyzováno jeho současné marketingové plánování. Z výsledků situačních analýz STEEP, Porterova modelu, analýzy benchmarkingu a současného marketingového mixu vyplynuly skutečnosti, které byly zachyceny v matici IFE a EFE a dále zapracovány do matice IE. Na základě těchto výsledků byly sestaveny zbývající části marketingového plánu spolu s akčními plány. Závěrem byl marketingový plán podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
123 s. (167 174 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
rekreační středisko
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
areál
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
recreation center
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
area
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.title |
Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016 |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of Recreation Center Skleníky Spytihněv for Year 2016 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to elaborate marketing plan for a recreational center Skleníky Spytihněv for the year 2016. In the first part of the thesis were processed theoretical knowledge of marketing planning. In the second part of the thesis was presented recreation center Skleníky and analyzed its current marketing planning. The results of the situational analysis STEEP, Porter's model, benchmarking analysis and the current marketing mix emerged facts that were captured in a matrix IFE and EFE and further integrated into the matrix IE. Based on these results there were draw up remaining part of the marketing plan along with action plans. Finally the marketing plan is put to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42598
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account