Projekt využití online komunikace ve vybraném internetovém obchodě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Glejdurová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:43Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:43Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37836
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt využití online komunikace pro internetový obchod toutou.cz. Teoretická část se zaměřuje na problematiku internetového marketingu s důrazem na online komunikaci. V praktické části je analyzován současný stav internetového obchodu a využití nástrojů e-marketingu. Následně je na základě provedených analýz navržen projekt využití online komunikace a marketingových nástrojů vedoucí ke zvýšení návštěvnosti internetového obchodu a zvýšení míry úspěšného dokončení objednávek zákazníky. V poslední části je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
97 (173 926 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-commerce
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Search Engine Optimalization
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Online Shop
|
en |
dc.title |
Projekt využití online komunikace ve vybraném internetovém obchodě |
|
dc.title.alternative |
Project of Utilisation Online Communication in the E-shop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of thesis is to create project which deals with online communication for e-shop toutou.cz. The theoretical part focuses on the problematic of internet marketing with focus on online communication. Practical part starts with analysis of current e-shop status and usage of e-marketing tools. Based on previous analyses there is further suggested project which goal is to increase popularity of e-shop within its customers, increase rate of successfully finished orders and lower rate of immediate customer exits, all that by implementation of modern marketing tools and better online communication. This project is in the last part analysed by time, cost and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42603
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account