Projekt využití online komunikace ve vybraném internetovém obchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití online komunikace ve vybraném internetovém obchodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Glejdurová, Lucie
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:43Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:43Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37836
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt využití online komunikace pro internetový obchod toutou.cz. Teoretická část se zaměřuje na problematiku internetového marketingu s důrazem na online komunikaci. V praktické části je analyzován současný stav internetového obchodu a využití nástrojů e-marketingu. Následně je na základě provedených analýz navržen projekt využití online komunikace a marketingových nástrojů vedoucí ke zvýšení návštěvnosti internetového obchodu a zvýšení míry úspěšného dokončení objednávek zákazníky. V poslední části je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 97 (173 926 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-commerce cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject internet cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject E-commerce en
dc.subject E-shop en
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Search Engine Optimalization en
dc.subject Internet en
dc.subject Online Shop en
dc.title Projekt využití online komunikace ve vybraném internetovém obchodě
dc.title.alternative Project of Utilisation Online Communication in the E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of thesis is to create project which deals with online communication for e-shop toutou.cz. The theoretical part focuses on the problematic of internet marketing with focus on online communication. Practical part starts with analysis of current e-shop status and usage of e-marketing tools. Based on previous analyses there is further suggested project which goal is to increase popularity of e-shop within its customers, increase rate of successfully finished orders and lower rate of immediate customer exits, all that by implementation of modern marketing tools and better online communication. This project is in the last part analysed by time, cost and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42603
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
glejdurová_2016_dp.pdf 2.084Mb PDF View/Open None
glejdurová_2016_op.docx 29.67Kb Unknown View/Open None
glejdurová_2016_vp.docx 53.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account