Projekt marketingové komunikace ve vybraném podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybraném podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Joch, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:46Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:46Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37878
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti ABC a je tvořena teoretickou a praktickou částí. V teoretické části byl prezentován výsledek literární rešerše k zvolené tématice. Praktická část byla rozdělena na analytickou a projektovou část. Jako součást analytické části byla představena zkoumaná společnost a proběhla její situační analýza, která řešila vnější i vnitřní prostředí podniku. Poznatky získané v analytické části byly následně zužitkovány při tvorbě projektu nové marketingové komunikace, který byl cílem této práce. Projekt byl v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 125 s. (186 813 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Sales Promotion en
dc.subject Personal Selling en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybraném podniku
dc.title.alternative Marketing Communication Project of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated This Diploma thesis deals with marketing communications of ABC company and consists of theoretical and practical parts. The theoretical part was presented with the outcome of literary research on selected topics. The practical part was divided into the analytical and the project part. As part of the analytical part the company was introduced and examined by a situational analysis that address both internal and external business environment. The knowledge gained in the analytical part was subsequently utilized in the creation of new marketing communications project, which was the aim of this work. The project was at its conclusion subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42656
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
joch_2016_dp.pdf 3.367Mb PDF View/Open None
joch_2016_op.docx 29.54Kb Unknown View/Open None
joch_2016_vp.pdf 247.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account