Projekt marketingové komunikace ve vybraném podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Joch, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:46Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:46Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37878
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti ABC a je tvořena teoretickou a praktickou částí. V teoretické části byl prezentován výsledek literární rešerše k zvolené tématice. Praktická část byla rozdělena na analytickou a projektovou část. Jako součást analytické části byla představena zkoumaná společnost a proběhla její situační analýza, která řešila vnější i vnitřní prostředí podniku. Poznatky získané v analytické části byly následně zužitkovány při tvorbě projektu nové marketingové komunikace, který byl cílem této práce. Projekt byl v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
125 s. (186 813 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Sales Promotion
|
en |
dc.subject |
Personal Selling
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve vybraném podniku |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis deals with marketing communications of ABC company and consists of theoretical and practical parts. The theoretical part was presented with the outcome of literary research on selected topics. The practical part was divided into the analytical and the project part. As part of the analytical part the company was introduced and examined by a situational analysis that address both internal and external business environment. The knowledge gained in the analytical part was subsequently utilized in the creation of new marketing communications project, which was the aim of this work. The project was at its conclusion subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42656
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account