Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point |
Author: |
Potocká, Martina
|
Advisor: |
Vařacha, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech POINT. Popisuje historický vývoj národní politiky a legislativy týkající se eGovern-mentu v České republice. Práce představuje základní pojmy z oblasti veřejné správy jako jsou např. ISVS, eGovernment jeho symboly (eGon a Klaudie), rozdělení základních re-gistrů, služby Czech POINT, datové schránky nebo elektronický podpis. Reálná data jsou sesbíraná pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na obyvatele Zlín-ského kraje. Analýza služby Czech POINT se zabývá její přístupností k občanům komu jsou data určena, co je zapotřebí před návštěvou a jaké služby občanům nabízí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38472
|
Date:
|
2016-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Grade for thesis and defense:
|
A
43671
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account