Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Lang, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T05:15:08Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:23Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3853
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zmapovat oblast neziskového sektoru z pohledu marketingových komunikací v návaznosti na konkrétní organizaci - Nemocnici Vsetín. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti marketingových komunikací, soustřeďuje se především na neziskový sektor a marketing. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dosavadních nástrojů externí a interní komunikace, přináší zhodnocení efektivity a možnosti využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Dále pak autor zmiňuje několik způsobů jak je možné komunikaci nemocnice vylepšit a navrhuje patřičná doporučení pro strategické i operativní řešení komunikace Nemocnice Vsetín. |
cs |
dc.format |
66 s. |
cs |
dc.format.extent |
969092 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012 |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
nemocnice
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
hospital
|
en |
dc.subject |
health service
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications as a part of business plan of hospital |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
It is the objective of this thesis to chart the field of non-profit sector from the view of marketing communication in connection with a concrete organization - the Vsetín Hospital. In the theoretical of the thesis, there are essential fields of marketing communication explained. This part is especially focused non-profit sector and marketing. In the analytical part, outcomes of an analysis of existing external and internal communication tools are brought to the attention, their efficiency is evaluated and ways of use of all marketing communication tools are described there. Further the author refers to several ways the communication of the hospital could be improved and suggests appropriate recommendations for both the strategic as well as for operative communication solutions of the Vsetín Hospital. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4863
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account