dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38588
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na projekt vytvoření podnikatelského plánu pro českou společnost exportující tradiční české výrobky na zahraniční trhy. Teoretická část je literární rešerší vymezující základní pojmy a trendy z oblasti design managementu, marketingu a podnikání. Praktická část se věnuje analýze trhu, makroprostředí, konkurence, a spotřebitelského vnímání na vybraném cílovém trhu. Na základě zpracovaných analýz je navržen projekt založení obchodní společnosti, zahrnující popis podnikatelského záměru, postup realizace, finanční plán a rizikovou analýzu. Součástí projektu je návrh vizuální identity a vývoj prototypu produktu za účelem podpoření podnikatelského plánu. |
|
dc.format |
116 s. (126 941 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
design management
|
cs |
dc.subject |
vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský záměr
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
design management
|
en |
dc.subject |
visual identity
|
en |
dc.subject |
entreprenurship
|
en |
dc.subject |
business idea
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření podnikatelského plánu s uplatněním design managementu pro firmu exportující české výrobky na zahraniční trhy |
|
dc.title.alternative |
Project of Designing Business Plan for the Company Exporting Czech Goods with Focus on Design Management |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main focus of this diploma thesis is the project of designing a business plan for the company exporting czech goods with focus on brand identity and design management. The diploma thesis is particularly concerning the theoretical background of design management, marketing and entrepreneurship. The practical part of thesis deals with results of macro-enviroment analysis, competition analysis and marketing research of the specific market. The project of establishing new company is designed on the basis of the primary and secondary data research analysis, including visual identity and logo design and product development design. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39114
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|