Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Masař, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:23Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:23Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38650
dc.description.abstract Práce se zabývá analýzou možností využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Teoretická část se zabývá definováním pojmů internet a internetový marketing. Vysvětluje metody, jak lze pomocí internetového marketingu přivést na webové stránky více návštěv-níků, ze kterých se stanou noví zákazníci. Praktická část se skládá z představení firmy a její činnosti. Dále se práce zabývá analýzou současného stavu využívání internetového marketingu. Práce navrhuje doporučení pro vylepšení využívání internetového marketingu, která přinesou firmě nové zákazníky a zvýší její zisk. Navržená doporučení jsou následně podrobena časové, nákladové i rizikové analýze.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject ppc cs
dc.subject seo optimalizace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject budování odkazů cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject internet marketing en
dc.subject ppc en
dc.subject seo optimalization en
dc.subject social networks en
dc.subject linkbuilding en
dc.subject e mail marketing en
dc.subject website en
dc.title Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
dc.title.alternative Possibilities of Using Internet Marketing in the Company Petr Masař
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlůsek, Jaroslav
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The thesis discusses the analysis of possibilities of utilizing internet marketing in the com-pany Petr Masař. The theoretical part includes defining the terms internet and internet mar-keting. The theoretical portion of this paper also describes methods of internet marketing and how to use these methods to increase website visitors in an attempt to gain new custo-mers. The practical part of this thesis contains the introduction of the company and its acti-vities. The next part of this thesis also includes the analysis of the current use of internet marketing. This thesis will suggest recommendations for improving the use of internet marketing, which will gain new customers and increase profit. Suggested recommendations are analyzed by time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39584
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
masař_2016_dp.pdf 1.684Mb PDF View/Open None
masař_2016_op.pdf 528.6Kb PDF View/Open None
masař_2016_vp.docx 22.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account