Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Masař, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38650
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá analýzou možností využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Teoretická část se zabývá definováním pojmů internet a internetový marketing. Vysvětluje metody, jak lze pomocí internetového marketingu přivést na webové stránky více návštěv-níků, ze kterých se stanou noví zákazníci. Praktická část se skládá z představení firmy a její činnosti. Dále se práce zabývá analýzou současného stavu využívání internetového marketingu. Práce navrhuje doporučení pro vylepšení využívání internetového marketingu, která přinesou firmě nové zákazníky a zvýší její zisk. Navržená doporučení jsou následně podrobena časové, nákladové i rizikové analýze. |
|
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
ppc
|
cs |
dc.subject |
seo optimalizace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
budování odkazů
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
ppc
|
en |
dc.subject |
seo optimalization
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
linkbuilding
|
en |
dc.subject |
e mail marketing
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.title |
Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař |
|
dc.title.alternative |
Possibilities of Using Internet Marketing in the Company Petr Masař |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlůsek, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis discusses the analysis of possibilities of utilizing internet marketing in the com-pany Petr Masař. The theoretical part includes defining the terms internet and internet mar-keting. The theoretical portion of this paper also describes methods of internet marketing and how to use these methods to increase website visitors in an attempt to gain new custo-mers. The practical part of this thesis contains the introduction of the company and its acti-vities. The next part of this thesis also includes the analysis of the current use of internet marketing. This thesis will suggest recommendations for improving the use of internet marketing, which will gain new customers and increase profit. Suggested recommendations are analyzed by time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39584
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account