dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Cibro, Puput Anggraini
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:01Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:01Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39023
|
|
dc.description.abstract |
WIMB má vizi stát se první volbou GPS tracker s nejvyšším ochrana ve světě. Jako nový začínající společnost, největší výzvou, která by měla směřovat WIMB je nedostatek pov-ědomí o značce mezitím ve stejné době, kdybychom odražené od finančního výhledu společnost velmi potřebuje zákazník profitovat i partnery. Nedávný na moderní technologie éry, jeden z nejlepších a nejjednodušší kanálu podpořit podnika-ství a získat povědomí o značce je přes digitální marketing, protože lidé mohou snadno spojit se značkou s internetem a počty zařízení. Vzhledem k tomu, digitální marketing profil České republiky, WIMB má širokou škálu příležitost představit své produkty na trh s digitální marketing jako jejich nástrojů. Tato práce se skládá ze tří hlavních částí, počínaje teorii digitálního marketingu a povědomí o značce, analýzu části, která popíše o společnosti, aktuální digitální marketingové strategie a analýzy trhu. A konečně, zavedení integrovaného digitálního marketingu projektu, jejichž cílem je, aby se en-Hance povědomí o značce společnosti, včetně času, nákladů a analýzy rizik bude doruč-ered v této práci. |
|
dc.format |
93 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrated digital marketing
|
cs |
dc.subject |
brand awareness
|
cs |
dc.subject |
implementation of IDM
|
cs |
dc.subject |
Integrated digital marketing
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
implementation of IDM
|
en |
dc.title |
The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic |
|
dc.title.alternative |
The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
WIMB has a vision to be the first choice GPS tracker with the highest protection in the world. As a new startup company, the biggest challenge that WIMB should face is lack of brand awareness meanwhile at the same time if we reflected from the financial perspective the company extremely needs customer to gain profit also partners. Recent to the updated technology era, one of the best and easiest channel to promote the business and gain brand awareness is thru digital marketing since people can easily con-nected with the brand with internet and with numbers of device. Given the digital marketing profile of Czech Republic, WIMB has a wide range of oppor-tunity to introduce their product to the market with digital marketing as their tools. This thesis consists of three major components, beginning the theory of digital marketing and brand awareness, the analysis part which will describe about the company, the current digital marketing strategy and the market analysis. Lastly, the implementation of integrated digital marketing project which aim to enhance the brand awareness of the company including time, cost and risk analysis will be delivered in this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44278
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|