The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic
Show full item record
No preview available
Title:
|
The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic |
Author: |
Cibro, Puput Anggraini
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
WIMB má vizi stát se první volbou GPS tracker s nejvyšším ochrana ve světě. Jako nový začínající společnost, největší výzvou, která by měla směřovat WIMB je nedostatek pov-ědomí o značce mezitím ve stejné době, kdybychom odražené od finančního výhledu společnost velmi potřebuje zákazník profitovat i partnery. Nedávný na moderní technologie éry, jeden z nejlepších a nejjednodušší kanálu podpořit podnika-ství a získat povědomí o značce je přes digitální marketing, protože lidé mohou snadno spojit se značkou s internetem a počty zařízení. Vzhledem k tomu, digitální marketing profil České republiky, WIMB má širokou škálu příležitost představit své produkty na trh s digitální marketing jako jejich nástrojů. Tato práce se skládá ze tří hlavních částí, počínaje teorii digitálního marketingu a povědomí o značce, analýzu části, která popíše o společnosti, aktuální digitální marketingové strategie a analýzy trhu. A konečně, zavedení integrovaného digitálního marketingu projektu, jejichž cílem je, aby se en-Hance povědomí o značce společnosti, včetně času, nákladů a analýzy rizik bude doruč-ered v této práci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39023
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management and Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
44278
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account