Vztah sponzoringu a image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kleinová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39063
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Staropramen v oblasti hudebních festivalů. Tato práce má za cíl pomocí dotazníkového šetření zjistit zejména to, jak návštěvníci festivalů vnímají značku, zda si jsou vědomi realizovaných aktivit značky v oblasti hudebních festivalů a zda si Staropramen spojují s hudbou. V teoretické části jsou rozebrány klíčové pojmy, jako sponzoring, image nebo marketing hudebních festivalů. V praktické části je objasněna historie společnosti, její dosavadní sponzorské aktivity na poli hudebních festivalů a je provedena také situační analýza podniku. V rámci praktické části je provedeno i vyhodnocení průzkumu a jsou navržena doporučení pro doplnění stávajících aktivit značky.
dc.format 72 s. (107 496 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject festivaly cs
dc.subject Staropramen cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject image en
dc.subject brand en
dc.subject festivals en
dc.subject Staropramen en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing of culture en
dc.title Vztah sponzoringu a image značky
dc.title.alternative The Relation between Sponsorship and Image of the Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis concerns itself with sponsor activities of Staropramen Company in the area of music festivals. This thesis aims to ascertain through questionnaires how visitors perceive this brand, whether they are familiar with implemented activities of this brand in the field of music festivals and also, whether Staropramen Company is associated with music at all. In the theoretical part key concepts such as sponsoring, image or marketing of music festivals are explained. In the practical part the history of this company as well as its previous sponsor activities in the field of music festivals are clarified. Situational analysis of the company is also accomplished. Within the practical part evaluation of the research is done. In conclusion, recommendations for completion of current activities of this brand are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44328
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kleinová_2016_dp.pdf 2.845Mb PDF View/Open None
kleinová_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
kleinová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account