Vztah sponzoringu a image značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Kleinová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39063
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Staropramen v oblasti hudebních festivalů. Tato práce má za cíl pomocí dotazníkového šetření zjistit zejména to, jak návštěvníci festivalů vnímají značku, zda si jsou vědomi realizovaných aktivit značky v oblasti hudebních festivalů a zda si Staropramen spojují s hudbou. V teoretické části jsou rozebrány klíčové pojmy, jako sponzoring, image nebo marketing hudebních festivalů. V praktické části je objasněna historie společnosti, její dosavadní sponzorské aktivity na poli hudebních festivalů a je provedena také situační analýza podniku. V rámci praktické části je provedeno i vyhodnocení průzkumu a jsou navržena doporučení pro doplnění stávajících aktivit značky. |
|
dc.format |
72 s. (107 496 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
festivaly
|
cs |
dc.subject |
Staropramen
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
festivals
|
en |
dc.subject |
Staropramen
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing of culture
|
en |
dc.title |
Vztah sponzoringu a image značky |
|
dc.title.alternative |
The Relation between Sponsorship and Image of the Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis concerns itself with sponsor activities of Staropramen Company in the area of music festivals. This thesis aims to ascertain through questionnaires how visitors perceive this brand, whether they are familiar with implemented activities of this brand in the field of music festivals and also, whether Staropramen Company is associated with music at all. In the theoretical part key concepts such as sponsoring, image or marketing of music festivals are explained. In the practical part the history of this company as well as its previous sponsor activities in the field of music festivals are clarified. Situational analysis of the company is also accomplished. Within the practical part evaluation of the research is done. In conclusion, recommendations for completion of current activities of this brand are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44328
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account