Marketing herního průmyslu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing herního průmyslu |
Author: |
Koláček, Ondřej
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato práce představuje závěry z uživatelského testování dvou e-commerce platforem a jejich vzájemné porovnání. Jedná se o Steam a Playstation Store. Část věnovaná teorii obsahuje potřebnou informační bázi pro provedení testování a zprostředkovává základní přehled tématu videoher ve vztahu k trhu, marketingovým komunikacím a e-commerce. Je představeno, jaké výhody pro trh obecně představuje digitální distribuce, jaké jsou dvě nejznámější digitálně distribuční platformy a jakým způsobem vůbec vznikly. V praktické části jsou zaznamenány výsledky dvanácti uživatelských testování: dvou dis-tribučních platforem po šesti participantech. Obě platformy jsou také z hlediska uživatel-ského prožitku porovnány. Na základě výsledků této práce je možné navrhnout určitá do-poručení, s jejichž pomocí by mohly dvě testované platformy dosáhnout maximálního uživatelského pohodlí a přitom si zachovat nejlepší kvalitu obsahu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39064
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
44329
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account