Marketing herního průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing herního průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Koláček, Ondřej
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39064
dc.description.abstract Tato práce představuje závěry z uživatelského testování dvou e-commerce platforem a jejich vzájemné porovnání. Jedná se o Steam a Playstation Store. Část věnovaná teorii obsahuje potřebnou informační bázi pro provedení testování a zprostředkovává základní přehled tématu videoher ve vztahu k trhu, marketingovým komunikacím a e-commerce. Je představeno, jaké výhody pro trh obecně představuje digitální distribuce, jaké jsou dvě nejznámější digitálně distribuční platformy a jakým způsobem vůbec vznikly. V praktické části jsou zaznamenány výsledky dvanácti uživatelských testování: dvou dis-tribučních platforem po šesti participantech. Obě platformy jsou také z hlediska uživatel-ského prožitku porovnány. Na základě výsledků této práce je možné navrhnout určitá do-poručení, s jejichž pomocí by mohly dvě testované platformy dosáhnout maximálního uživatelského pohodlí a přitom si zachovat nejlepší kvalitu obsahu.
dc.format 79 s. (88 823 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject konzolové hry cs
dc.subject UX cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject usability testing en
dc.subject videogames en
dc.subject UX en
dc.subject e-commerce en
dc.subject marketing communication en
dc.title Marketing herního průmyslu
dc.title.alternative The Marketing of the Videogame Industry
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This thesis presents conclusion of the usability testing of two e-commerce platforms Steam and Playstation Store and their comparison. The part dedicated to theory sets up necessary information basis which is required to conclude the testing and to gain basic insight on the topic of computer games and their connection to marketing communication. There are presented advantages of digital products and their implication in e-commerce. Second part, which is dedicated to research, concludes twelve sessions of usability testing conducted with six participants. Both tested platforms are compared from the user experi-ence point of view. Based on this thesis, certain recommendations for improving the test-ed platfrorms can be made. Based on such recommendations the overal shopping experi-ence could potentially improve while not hindering the nature of each page's content.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44329
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
koláček_2016_dp.pdf 5.721Mb PDF View/Open None
koláček_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
koláček_2016_vp.docx 121.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account