Marketing herního průmyslu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Koláček, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39064
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce představuje závěry z uživatelského testování dvou e-commerce platforem a jejich vzájemné porovnání. Jedná se o Steam a Playstation Store. Část věnovaná teorii obsahuje potřebnou informační bázi pro provedení testování a zprostředkovává základní přehled tématu videoher ve vztahu k trhu, marketingovým komunikacím a e-commerce. Je představeno, jaké výhody pro trh obecně představuje digitální distribuce, jaké jsou dvě nejznámější digitálně distribuční platformy a jakým způsobem vůbec vznikly. V praktické části jsou zaznamenány výsledky dvanácti uživatelských testování: dvou dis-tribučních platforem po šesti participantech. Obě platformy jsou také z hlediska uživatel-ského prožitku porovnány. Na základě výsledků této práce je možné navrhnout určitá do-poručení, s jejichž pomocí by mohly dvě testované platformy dosáhnout maximálního uživatelského pohodlí a přitom si zachovat nejlepší kvalitu obsahu. |
|
dc.format |
79 s. (88 823 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
uživatelské testování
|
cs |
dc.subject |
počítačové hry
|
cs |
dc.subject |
konzolové hry
|
cs |
dc.subject |
UX
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
usability testing
|
en |
dc.subject |
videogames
|
en |
dc.subject |
UX
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Marketing herního průmyslu |
|
dc.title.alternative |
The Marketing of the Videogame Industry |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis presents conclusion of the usability testing of two e-commerce platforms Steam and Playstation Store and their comparison. The part dedicated to theory sets up necessary information basis which is required to conclude the testing and to gain basic insight on the topic of computer games and their connection to marketing communication. There are presented advantages of digital products and their implication in e-commerce. Second part, which is dedicated to research, concludes twelve sessions of usability testing conducted with six participants. Both tested platforms are compared from the user experi-ence point of view. Based on this thesis, certain recommendations for improving the test-ed platfrorms can be made. Based on such recommendations the overal shopping experi-ence could potentially improve while not hindering the nature of each page's content. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44329
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account