Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí
Author: Kovalčíková, Veronika
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tématem této bakalářské práce je sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tato reklamní sdělení působí na cílovou skupinu - tedy děti ve věku zhruba 12 let, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou individuálních hloubkových rozhovorů. Teoretická část je věnována základní terminologii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení metodologie práce. Praktická část se konkrétně zabývá zadavateli kampaní s tematikou týrání a zneužívání dětí, analýze provedeného výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Závěr této práce je věnován doporučení jak zefektivnit sociální reklamy s danou problematikou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39066
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44332


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kovalčíková_2016_dp.pdf 1.641Mb PDF View/Open None
kovalčíková_2016_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
kovalčíková_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account