Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Machová, Linda
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39068
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřená na sociální reklamu a její využití v mezinárodních kampaních prevence bezpečnosti silničního provozu. Teoretická část obsahuje rešerši literatury zabývající se sociální reklamou a dílčími prvky, kterými taková reklama disponuje, jako jsou emoční apely, emoce samotné apod. Praktická část této práce je založena na realizovaném kvalitativním výzkumu, z něho vyplývajících zjištění a doporučení. Obecně se práce také zabývá emocemi, jejich využíváním v marketingu, speciálně v oblasti sociální reklamy. |
|
dc.format |
66 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
motiv strachu
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
apel
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
far motive
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
road safety
|
en |
dc.subject |
appeal
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
|
dc.title.alternative |
The Social Advertising Focus On Road Safety |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focusing on social advertising and its use in international road safety cam-paigns.The theoretical part contains a literature sources research dealing with social adver-tising and its partial elements such as emotional appelas, emotion itself etc. The practical part is based on the realized qualitative research including the fading and recommendati-ons. Generally the work also deals with emotions and their use in marketing, especially in the field of social marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44337
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account