Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Pecníková, Magdalena
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:06Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:06Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39077
dc.description.abstract První část této práce přináší teoretická východiska z oblasti reklamy, sexismu a neuromarketingu. Definuje reklamu, její vývoj a využití emocionálních apelů, charakterizuje pojmy gender a sexismus a jejich užití v reklamě. Dále se zabývá neuromarketingem a zobrazovacími technikami, které jsou v tomto oboru využívány k měření. Praktická část práce se věnuje vyhodnocení výzkumu prováděného prostřednictvím EEG doplněného o interview. Cílem druhé části práce je, na základě výsledků výzkumu, získat relevantní informace o působení sexistických motivů v reklamách na obuv a z těchto dat vyvodit závěry a doporučení.
dc.format 62 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject sexismus cs
dc.subject gender cs
dc.subject outdoor cs
dc.subject neuromarketing cs
dc.subject EEG cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject emoce cs
dc.subject advertising en
dc.subject sexism en
dc.subject gender en
dc.subject outdoor en
dc.subject neuromarketing en
dc.subject EEG en
dc.subject research en
dc.subject emotion en
dc.title Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
dc.title.alternative Sexism in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The first part of this thesis presents the theoretical background in advertising, sexism and neuromarketing. It defines advertising, its history and use of emotional appeals, describes concepts of gender and sexism, and their use in advertising. It also deals with neuromar-keting and imaging methods for measuring used in this field. The practical part is focused on evaluation of research conducted via EEG supplemented by interviews. The aim of the second part of the thesis is, based on research results, to obtain relevant information about the effect of sexist motives in shoes advertisements and to draw a conclusion and recommendation through these data.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44346
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
pecníková_2016_dp.pdf 3.585Mb PDF View/Open None
pecníková_2016_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
pecníková_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account