Využití AdBlocku u mladé generace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití AdBlocku u mladé generace |
Author: |
Studený, Karel
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá využitím AdBlocku mezi mladou generací. Práce má za úkol zjistit, co mladé lidi nutí reklamu blokovat, jak se k této problematice staví a zdali existuje typ reklamy, který by byl mladou generací vnímán pozitivně. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována potřebná ter-minologie týkající se reklamy, online reklamy a vnímání reklamy spotřebitelem. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu, který byl veden dvěma metodami kvalitativní a kvanti-tativní. Na základě těchto výsledků potom stanovuje závěry a předkládá doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39087
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
44357
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account