Využití AdBlocku u mladé generace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Studený, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39087
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím AdBlocku mezi mladou generací. Práce má za úkol zjistit, co mladé lidi nutí reklamu blokovat, jak se k této problematice staví a zdali existuje typ reklamy, který by byl mladou generací vnímán pozitivně. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována potřebná ter-minologie týkající se reklamy, online reklamy a vnímání reklamy spotřebitelem. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu, který byl veden dvěma metodami kvalitativní a kvanti-tativní. Na základě těchto výsledků potom stanovuje závěry a předkládá doporučení. |
|
dc.format |
50 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
AdBlock
|
cs |
dc.subject |
mladá generace
|
cs |
dc.subject |
online reklama
|
cs |
dc.subject |
blokování reklamy
|
cs |
dc.subject |
AdBlock
|
en |
dc.subject |
Young generation
|
en |
dc.subject |
online advertisement
|
en |
dc.title |
Využití AdBlocku u mladé generace |
|
dc.title.alternative |
Usage of AdBlock Among Young Generation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis examines usage of AdBlock among the young generation. This work seeks reasons why young people block advertisemen on internet. It examines their attitudes and tries to find out if there is type of advertisement which is viewed positively. This work consists of two parts theoretical and practical. The first part defines all the ne-cessary terminology covering the topics of advertisement, online advertisement and consu-mer perception of advertising. The practical part evaluates results of combinated research - quantitative and qualitative research. It makes an conclusion and gives advices based on these results. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44357
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account