Image značky Adidas
Show full item record
No preview available
Title:
|
Image značky Adidas |
Author: |
Vodáková, Tereza
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma Image značky Adidas se zabývá analýzou image zvolené značky. V teoretické části představuje východiska pro zkoumání oblasti značky, image a marketin-gového výzkumu, na něž je tato práce postavena. Praktická část představuje značku Adi-das, její historii, subbrandy i konkurenci. Stěžejní je analýza a interpretace dat zjištěných kvalitativní a kvantitativní výzkumnou sondou. Bakalářská práce polostrukturovaným roz-hovorem zkoumá, jak je značka Adidas vnímána u mladé cílové skupiny, a také jak ji vnímá široká veřejnost v dotazníkovém šetření v nejrůznějších aspektech. Obě provedené sondy jsou východiskem pro navržení doporučení a závěrů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39093
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44363
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account