Image značky Adidas

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image značky Adidas

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Vodáková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39093
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Image značky Adidas se zabývá analýzou image zvolené značky. V teoretické části představuje východiska pro zkoumání oblasti značky, image a marketin-gového výzkumu, na něž je tato práce postavena. Praktická část představuje značku Adi-das, její historii, subbrandy i konkurenci. Stěžejní je analýza a interpretace dat zjištěných kvalitativní a kvantitativní výzkumnou sondou. Bakalářská práce polostrukturovaným roz-hovorem zkoumá, jak je značka Adidas vnímána u mladé cílové skupiny, a také jak ji vnímá široká veřejnost v dotazníkovém šetření v nejrůznějších aspektech. Obě provedené sondy jsou východiskem pro navržení doporučení a závěrů.
dc.format 60 s. (94 653)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Adidas cs
dc.subject image en
dc.subject brand en
dc.subject brand image en
dc.subject marketing research en
dc.subject Adidas en
dc.title Image značky Adidas
dc.title.alternative The Image of the Adidas Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis with the topic of the Adidas brand image focuses on analysis of image of this particular brand. In the theoretical section, it presents the starting point for the examination of the brand, its image, and marketing research, on which this thesis is based. The practical section introduces the Adidas brand, its history, sub-brands, as well as competitors. The analysis and interpretation of the data obtained from qualitative and quantitative research surveys constitute the most important parts. By means of a semi-structured interview, the Bachelor's thesis explores in a questionnaire focused on various aspects, how young people as one of its target groups as well as general public perceive the Adidas brand. Both surveys provided basic data enabling to propose recommendations and draw conclusions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44363
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
vodáková_2016_dp.pdf 1.797Mb PDF View/Open None
vodáková_2016_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
vodáková_2016_vp.doc 499.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account