Význam celebrity v komunikaci značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam celebrity v komunikaci značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Fojt, Michal
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39100
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vlivu celebrity na úspěšnost komunikace značky s částečným zaměřením na sociální síť Facebook. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, které jsou užívány v dalších částech práce. Mezi hlavní pojmy pak patří značka, celebrita a jednotlivé marketingové nástroje. V praktické části jsou analyzována data, získaná přímo ze sociální sítě Facebook a společnosti Socialbakers, na základě kterých následně došlo k porovnání úspěšnosti komunikace v období před a po spojení značky se známou osobností. Zjištěné výsledky jsou doplněny o dotazníkové šetření, které je provedeno mezi potencionálními zákazníky vybrané společnosti. V závěru autor shrnuje získané informace a provede vyhodnocení a doporučení.
dc.format 68 s. (88 124 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject celebrity branding cs
dc.subject online média cs
dc.subject sociální síť Facebook cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Brand en
dc.subject Brand Building en
dc.subject Celebrity Branding en
dc.subject Online Media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Comsumer Behavi-our en
dc.title Význam celebrity v komunikaci značky
dc.title.alternative The Importance of Celebrities in Brand Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines if there is a positive influence between celebrities and brand names on Facebook. To begin with, the author describes the main aspects of this topic. He discus-ses the brands, celebrity affiliation and marketting tools used. The author analyses data from Facebook and compares the success rate of communication from before and after ce-lebrities affiliate with the brand. Potential customers complete a questionnaire to conclude various results. The author summarizes all informations and makes evaluations and re-commendations in regards to various brands and companies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44370
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
fojt_2016_dp.pdf 3.296Mb PDF View/Open None
fojt_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
fojt_2016_vp.doc 502.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account