Význam celebrity v komunikaci značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Fojt, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39100
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vlivu celebrity na úspěšnost komunikace značky s částečným zaměřením na sociální síť Facebook. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, které jsou užívány v dalších částech práce. Mezi hlavní pojmy pak patří značka, celebrita a jednotlivé marketingové nástroje. V praktické části jsou analyzována data, získaná přímo ze sociální sítě Facebook a společnosti Socialbakers, na základě kterých následně došlo k porovnání úspěšnosti komunikace v období před a po spojení značky se známou osobností. Zjištěné výsledky jsou doplněny o dotazníkové šetření, které je provedeno mezi potencionálními zákazníky vybrané společnosti. V závěru autor shrnuje získané informace a provede vyhodnocení a doporučení. |
|
dc.format |
68 s. (88 124 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
celebrity branding
|
cs |
dc.subject |
online média
|
cs |
dc.subject |
sociální síť Facebook
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Brand Building
|
en |
dc.subject |
Celebrity Branding
|
en |
dc.subject |
Online Media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Comsumer Behavi-our
|
en |
dc.title |
Význam celebrity v komunikaci značky |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Celebrities in Brand Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines if there is a positive influence between celebrities and brand names on Facebook. To begin with, the author describes the main aspects of this topic. He discus-ses the brands, celebrity affiliation and marketting tools used. The author analyses data from Facebook and compares the success rate of communication from before and after ce-lebrities affiliate with the brand. Potential customers complete a questionnaire to conclude various results. The author summarizes all informations and makes evaluations and re-commendations in regards to various brands and companies. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44370
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account