Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje

Show full item record

No preview available
Title: Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Author: Hritzová, Renata
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním a tradičním trhu a shrnuje vysledky průzkumu, realizovaného pomocí online dotazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39102
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 44372


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hritzová_2016_dp.pdf 60.09Mb PDF View/Open None
hritzová_2016_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
hritzová_2016_vp.doc 505.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account