Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje |
Author: |
Hritzová, Renata
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním a tradičním trhu a shrnuje vysledky průzkumu, realizovaného pomocí online dotazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39102
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
44372
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account