Mystery Shopping v cestovních agenturách
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mystery Shopping v cestovních agenturách |
Author: |
Kotásková, Petra
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Práce je zaměřena na hodnocení kvality prodejního procesu v cestovních agenturách. Cílem teoretické části je přiblížení základních pojmů z oblasti marketingového mixu, cestovního ruchu, spotřebního chování zákazníka a především Mystery Shoppingu. Tomu je věnována celá praktická část. Prostřednictvím této výzkumné metody autorka hodnotí kvalitu prodeje v osmi cestovních agenturách ve městě Hodoníně. Vyhodnocuje přitom konkrétní atributy prodejního procesu a v závěru práce pak uvádí možná doporučení a návrhy na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39108
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44378
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account