Využití nových trendů v marketingových komunikacích firem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití nových trendů v marketingových komunikacích firem |
Author: |
Pelzová, Kristina
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaobírá novými trendy v marketingových komunikacích. V teoretické části je seznámení se základními pojmy v oblasti marketingu a marketingových komunikací a přehled nových trendů marketingových komunikací. Praktická část analyzuje vybranou reklamní kampaň nejmenovanné společnosti, která v kampani využívala komunikační prostředky patřící do nových trendů marketingových komunikací a pomocí analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření v primárním výzkumu se snaží nalézt a definovat problém v používání komunikačních prostředků z nových trendů marketingových komunikací u analyzované kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39119
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44393
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account