Využití nových trendů v marketingových komunikacích firem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Pelzová, Kristina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:10Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39119
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaobírá novými trendy v marketingových komunikacích. V teoretické části je seznámení se základními pojmy v oblasti marketingu a marketingových komunikací a přehled nových trendů marketingových komunikací. Praktická část analyzuje vybranou reklamní kampaň nejmenovanné společnosti, která v kampani využívala komunikační prostředky patřící do nových trendů marketingových komunikací a pomocí analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření v primárním výzkumu se snaží nalézt a definovat problém v používání komunikačních prostředků z nových trendů marketingových komunikací u analyzované kampaně. |
|
dc.format |
80 s. (111 319 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
modern trends
|
en |
dc.subject |
websites
|
en |
dc.title |
Využití nových trendů v marketingových komunikacích firem |
|
dc.title.alternative |
Use of New Trends in Marketing Communications of Companies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with modern trends in marketing communications. In the theo-retical part, fundamental terms in the area of marketing and marketing communications are presented. Moreover, modern trends in marketing communications are introduced, too. In the practical part, a selected advertising campaign of an unnamed company, which used modern trends in its communication, is analyzed. Analyzing secondary data and conduct-ing primary research results in defining difficulties in using modern communication means in the analyzed campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44393
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account