Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Adamíková, Anežka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:12Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:12Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39134
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Komunikační plán byl zrealizován 18. 9. - 30. 10. 2015 a pomocí metod marketingového výzkumu vyhodnocen. Tím byly odhaleny jeho silné a slabé stránky. Výstava vznikla díky silné podpoře komunity, a tak se autorka v praktické části věnuje výzkumu, v němž zjišťuje, jakou roli v komunikaci sehrála právě komunita a jaké komunikační kanály měly u cílového publika největší úspěch. Poznatky z realizace a vyhodnocení komunikačního plánu jsou aplikovány v návrhu strategie pro pokračování výstavy v rámci putování do dalších českých měst v roce 2016. Projektová část obsahuje komunikační balíček doporučení využívající poznatky z první realizace. Balíček komunikace se zaměřuje na základní tři oblasti obecná doporučení, hlavní sdělení a konkrétní kroky v podobě praktického to-do listu a mind mapy. |
|
dc.format |
97 s. (114 596 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
výstava
|
cs |
dc.subject |
event management
|
cs |
dc.subject |
digitální design
|
cs |
dc.subject |
komunity
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
exhibition
|
en |
dc.subject |
event management
|
en |
dc.subject |
digital design
|
en |
dc.subject |
communities
|
en |
dc.title |
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely |
|
dc.title.alternative |
The Planning, Execution and Evaluation of an Communication Strategy of the Exhibition Digital Design: Behind the Pixels |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of the diploma thesis is the concept of a communication strategy for the exhibition Digital Design: Behind the Pixels. Communication plan was carried out during September 18thOctober 30th 2015. The evaluation was based on the methods of marketing research. Strong and poor parts of the plan were revealed. The exhibition was supported by the Czech UX community; therefore the author of the paper examines impact of communi-ty on the communication process. She also audits, what communication channels were the most successful at the target audience. The insight and observations from the research are used to design the new communication strategy intended for the 2016 exhibition tour in other Czech regions. Based on the previous research, the project part of the paper includes specific ideas and improvements on communication plan. Author of the paper suggests the communication package focusing on three main topics the general recommendations, the key message of the communication and the specific steps such as particular communication to-do list and mind map. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44418
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account