Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Adamíková, Anežka
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39134
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Komunikační plán byl zrealizován 18. 9. - 30. 10. 2015 a pomocí metod marketingového výzkumu vyhodnocen. Tím byly odhaleny jeho silné a slabé stránky. Výstava vznikla díky silné podpoře komunity, a tak se autorka v praktické části věnuje výzkumu, v němž zjišťuje, jakou roli v komunikaci sehrála právě komunita a jaké komunikační kanály měly u cílového publika největší úspěch. Poznatky z realizace a vyhodnocení komunikačního plánu jsou aplikovány v návrhu strategie pro pokračování výstavy v rámci putování do dalších českých měst v roce 2016. Projektová část obsahuje komunikační balíček doporučení využívající poznatky z první realizace. Balíček komunikace se zaměřuje na základní tři oblasti obecná doporučení, hlavní sdělení a konkrétní kroky v podobě praktického to-do listu a mind mapy.
dc.format 97 s. (114 596 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject PR cs
dc.subject propagace cs
dc.subject výstava cs
dc.subject event management cs
dc.subject digitální design cs
dc.subject komunity cs
dc.subject communication en
dc.subject communication campaign en
dc.subject communication strategy en
dc.subject PR en
dc.subject promotion en
dc.subject exhibition en
dc.subject event management en
dc.subject digital design en
dc.subject communities en
dc.title Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
dc.title.alternative The Planning, Execution and Evaluation of an Communication Strategy of the Exhibition Digital Design: Behind the Pixels
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The main purpose of the diploma thesis is the concept of a communication strategy for the exhibition Digital Design: Behind the Pixels. Communication plan was carried out during September 18thOctober 30th 2015. The evaluation was based on the methods of marketing research. Strong and poor parts of the plan were revealed. The exhibition was supported by the Czech UX community; therefore the author of the paper examines impact of communi-ty on the communication process. She also audits, what communication channels were the most successful at the target audience. The insight and observations from the research are used to design the new communication strategy intended for the 2016 exhibition tour in other Czech regions. Based on the previous research, the project part of the paper includes specific ideas and improvements on communication plan. Author of the paper suggests the communication package focusing on three main topics the general recommendations, the key message of the communication and the specific steps such as particular communication to-do list and mind map.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44418
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
adamíková_2016_dp.pdf 4.882Mb PDF View/Open None
adamíková_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
adamíková_2016_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account