Online strategie módního e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online strategie módního e-shopu

Show full item record

No preview available
Title: Online strategie módního e-shopu
Author: Greplová, Marie
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní online strategii pro módní e-shop Fashion Intimate.cz se zaměřením především na prodej podprsenek. Teoretická část mapuje nejdů-ležitější teoretické poznatky z oblasti online komunikaci, nástroje online komunikace, mo-dely nákupního chování a specifika fashion marketingu. Praktická část je věnována společ-nosti Fashion Intimate.cz a nastavení jejich e-shopu. Zahrnuje také výzkum nákupního chování cílové skupiny e-shopu. V poslední projektové části práce je na základě zjištěných dat navržena optimalizace online komunikace pro e-shop Fashion Intimate.cz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39147
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44432


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
greplová_2016_dp.pdf 3.167Mb PDF View/Open None
greplová_2016_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
greplová_2016_vp.doc 148.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account