Online strategie módního e-shopu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Online strategie módního e-shopu |
Author: |
Greplová, Marie
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní online strategii pro módní e-shop Fashion Intimate.cz se zaměřením především na prodej podprsenek. Teoretická část mapuje nejdů-ležitější teoretické poznatky z oblasti online komunikaci, nástroje online komunikace, mo-dely nákupního chování a specifika fashion marketingu. Praktická část je věnována společ-nosti Fashion Intimate.cz a nastavení jejich e-shopu. Zahrnuje také výzkum nákupního chování cílové skupiny e-shopu. V poslední projektové části práce je na základě zjištěných dat navržena optimalizace online komunikace pro e-shop Fashion Intimate.cz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39147
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44432
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account