Online strategie módního e-shopu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Greplová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:14Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:14Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39147
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní online strategii pro módní e-shop Fashion Intimate.cz se zaměřením především na prodej podprsenek. Teoretická část mapuje nejdů-ležitější teoretické poznatky z oblasti online komunikaci, nástroje online komunikace, mo-dely nákupního chování a specifika fashion marketingu. Praktická část je věnována společ-nosti Fashion Intimate.cz a nastavení jejich e-shopu. Zahrnuje také výzkum nákupního chování cílové skupiny e-shopu. V poslední projektové části práce je na základě zjištěných dat navržena optimalizace online komunikace pro e-shop Fashion Intimate.cz. |
|
dc.format |
129 stran, 169 496 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online strategie
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
uživatelské testování použitelnosti
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
módní e-shop
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
heuristická analýza
|
cs |
dc.subject |
online strategy
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
usability testing
|
en |
dc.subject |
focus groups
|
en |
dc.subject |
fashion e-commerce
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
heuristic evaluation
|
en |
dc.title |
Online strategie módního e-shopu |
|
dc.title.alternative |
The Online Strategy of a Fashion E-shop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to propose an effective online strategy for the fashion e-shop Fash-ion Intimate.cz, focusing primarily on the sale of bras. The theoretical part is dedicated to the essential theoretical knowledge from online communication, online communication tools, models of purchase behaviour and specification of fashion marketing. The practical part is devoted to the company Fashion Intimate.cz and the current situation of their e-shop. It includes a research of purchase behaviour of their target group. The last part of the thesis is based on the observed data and suggests optimization of online communication for the e-shop Fashion Intimate.cz |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44432
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account