Tvorba značky marketingové agentury
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba značky marketingové agentury |
Author: |
Krčil, Lukáš
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová se zabývá strategickým plánováním budování značky v segmentu marketingových agentur. V teoretické části jsou formulovány jednotlivé přístupy k tvorbě a definici značky z pohledu různých autorů. Cílem práce je vytvořit strategický plán a vymezit značku Digital Brain oproti konkurenci na trhu a také logicky rozčlenit její portfolio. Pro tyto účely autor porovnává konkurenci pomocí komparativní analýzy a zároveň zjišťuje potřeby, touhy a obavy cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. V projektové části je pak na základě výsledků analýz vytvořena strategie značky a portfolia agentury Digital Brain. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39156
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44441
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account