Tvorba značky marketingové agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba značky marketingové agentury

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba značky marketingové agentury
Author: Krčil, Lukáš
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová se zabývá strategickým plánováním budování značky v segmentu marketingových agentur. V teoretické části jsou formulovány jednotlivé přístupy k tvorbě a definici značky z pohledu různých autorů. Cílem práce je vytvořit strategický plán a vymezit značku Digital Brain oproti konkurenci na trhu a také logicky rozčlenit její portfolio. Pro tyto účely autor porovnává konkurenci pomocí komparativní analýzy a zároveň zjišťuje potřeby, touhy a obavy cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. V projektové části je pak na základě výsledků analýz vytvořena strategie značky a portfolia agentury Digital Brain.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39156
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44441


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krčil_2016_dp.pdf 3.799Mb PDF View/Open None
krčil_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
krčil_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account