Tvorba značky marketingové agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba značky marketingové agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Krčil, Lukáš
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39156
dc.description.abstract Tato diplomová se zabývá strategickým plánováním budování značky v segmentu marketingových agentur. V teoretické části jsou formulovány jednotlivé přístupy k tvorbě a definici značky z pohledu různých autorů. Cílem práce je vytvořit strategický plán a vymezit značku Digital Brain oproti konkurenci na trhu a také logicky rozčlenit její portfolio. Pro tyto účely autor porovnává konkurenci pomocí komparativní analýzy a zároveň zjišťuje potřeby, touhy a obavy cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. V projektové části je pak na základě výsledků analýz vytvořena strategie značky a portfolia agentury Digital Brain.
dc.format 102 stran (133 168 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject produkt cs
dc.subject služba cs
dc.subject branding cs
dc.subject vize cs
dc.subject mise cs
dc.subject archetyp cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject positioningu cs
dc.subject targeting cs
dc.subject value proposition canvas cs
dc.subject obavy cs
dc.subject touhy cs
dc.subject potřeby cs
dc.subject marketingová agentura cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand en
dc.subject product en
dc.subject service en
dc.subject branding en
dc.subject vision en
dc.subject mission en
dc.subject archetype en
dc.subject values en
dc.subject segmentation en
dc.subject positioning en
dc.subject targeting en
dc.subject value proposition canvas en
dc.subject fears en
dc.subject gains en
dc.subject needs en
dc.subject marketing agency en
dc.subject decision process en
dc.title Tvorba značky marketingové agentury
dc.title.alternative The Brandbuilding of a Marketing Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This master thesis is engaged in strategic planning of the brand building in the segment of marketing agencies. In the theoretical part are formulated different approaches to the creation and definition of the brand from the perspective of different authors. The aim of this master thesis is to create a strategic plan and do a delineation between Digital Brain's brand and competitors in the market and also logically structure Digital Brain's portfolio. For these purposes, the author compares the competition through comparative analysis and simultaneously ascertains the needs, desires and concerns of the target group through in-depth interviews. In the project part is created the brand strategy and the portfolio for Digital Brain agency, which is based on the results of the analyzes.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44441
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
krčil_2016_dp.pdf 3.799Mb PDF View/Open None
krčil_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
krčil_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account