Výkonnostní kampaně pro komerční blogy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výkonnostní kampaně pro komerční blogy |
Author: |
Mejsnarová, Anna
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce zabývá komerčními blogy a způsoby jakými podpořit jejich profitabilitu. Zaměřuje se na zisk podkladů a tvorbu výkonnostních kampaní. V teoretické části práce vymezuje pojmy ze světa internetového marketingu, které jsou ne-zbytné k pochopení daného tématu. Řeší se především weby, obsahové strategie a výkonnostní reklamy. Praktická část je tvořena výzkumem - dotazníkovým šetřením a jeho interpretací. V návaznosti na výzkum jsou tvořeny analýzy konkurence. Projektová část se věnuje návrhům na vylepšení komerčního blogu, na tvorbu obsahové strategie a výstavbu výkonnostní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39160
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
44446
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account