Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu |
Author: |
Bartoš, Michal
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá adaptací a standardizací marketingové komunikace v případě nákladních pneumatik Continental na lokálních trzích. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na dané téma. V praktické části se nejprve zabývá odvětvím nákladních pneumatik, produktovou analýzou a analýzou reklamních textů. Obsahuje kvantitativní průzkum, vztahující se ke značce, používanému sloganu a komunikačním nástrojům. V projektové části pak uvádí návrhy marketingové komunikace se stanovením míry její adaptace pro každou definovanou cílovou skupinu. Zahrnuje převedení hlavních komunikačních myšlenek, sloganu, headlinů a konkrétních komunikačních aktivit pro potřeby lokálních zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39176
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
44466
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account