Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Horáček, Václav
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39188
dc.description.abstract Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě je práce, která předkládá postup jak v rámci audiovizuální reklamní tvorby využít filmových žánrů a jejich znaků při tvorbě audiovizuálních reklamních textů, kdy hlavní zaměření je cíleno na filmovou a televizní reklamu. Teoretická část definuje reklamu, audiovizuální reklamu a její dělení. Definuje film, vybrané filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamní tvorbě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních komunikátech. Přináší doporučení pro využití filmových žánrů v audiovizuální tvorbě.
dc.format 78 s. (138735). 5 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject audiovizuální reklamní prostředky cs
dc.subject reklama cs
dc.subject film cs
dc.subject filmové žánry cs
dc.subject znaky filmových žánrů cs
dc.subject audio-visual advertising tools en
dc.subject advertisement en
dc.subject movie en
dc.subject movie genres en
dc.subject characteristics of movie genus en
dc.title Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
dc.title.alternative The Application of film Genres and Characters in the audiovisual advertising Creation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Jana
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the characteristics of movie genres, and how these are applied to au-dio-visual advertisement. As well as the theoretical work, practical part of the study invol-ves the perception of different types of advertising on a sample group, and their suggesti-ons for advertising tools.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44478
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
horáček_2016_dp.pdf 1.080Mb PDF View/Open None
horáček_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
horáček_2016_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account