dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Horáček, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39188
|
|
dc.description.abstract |
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě je práce, která předkládá postup jak v rámci audiovizuální reklamní tvorby využít filmových žánrů a jejich znaků při tvorbě audiovizuálních reklamních textů, kdy hlavní zaměření je cíleno na filmovou a televizní reklamu. Teoretická část definuje reklamu, audiovizuální reklamu a její dělení. Definuje film, vybrané filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamní tvorbě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních komunikátech. Přináší doporučení pro využití filmových žánrů v audiovizuální tvorbě. |
|
dc.format |
78 s. (138735). 5 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
audiovizuální reklamní prostředky
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
filmové žánry
|
cs |
dc.subject |
znaky filmových žánrů
|
cs |
dc.subject |
audio-visual advertising tools
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
movie genres
|
en |
dc.subject |
characteristics of movie genus
|
en |
dc.title |
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě |
|
dc.title.alternative |
The Application of film Genres and Characters in the audiovisual advertising Creation |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the characteristics of movie genres, and how these are applied to au-dio-visual advertisement. As well as the theoretical work, practical part of the study invol-ves the perception of different types of advertising on a sample group, and their suggesti-ons for advertising tools. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44478
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|