Analýza marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o.
Author: Doležel, Jakub
Advisor: Měrková, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o., Holešov. V teoretické části je stručně objasněn pojem marketing a jsou zde zmíněny základní marketingové koncepce. Hlavní důraz je kladen na vysvětlení marketingového mixu 4 P, tedy produktu, ceny, distribuce a propagace. Dále tato část obsahuje stručně vysvětlenou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části je kromě základních informací o firmě zanalyzován a popsán její konkrétní marketingový mix. Závěr praktické části se věnuje návrhům a doporučením změn v oblasti marketingového mixu, jejichž zavedení by mohlo značně přispět k rozvoji firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39192
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 44482


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
doležel_2016_dp.pdf 2.237Mb PDF View/Open None
doležel_2016_op.pdf 602.7Kb PDF View/Open None
doležel_2016_vp.pdf 554.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account