Analýza marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Měrková, Lenka
dc.contributor.author Doležel, Jakub
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39192
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o., Holešov. V teoretické části je stručně objasněn pojem marketing a jsou zde zmíněny základní marketingové koncepce. Hlavní důraz je kladen na vysvětlení marketingového mixu 4 P, tedy produktu, ceny, distribuce a propagace. Dále tato část obsahuje stručně vysvětlenou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části je kromě základních informací o firmě zanalyzován a popsán její konkrétní marketingový mix. Závěr praktické části se věnuje návrhům a doporučením změn v oblasti marketingového mixu, jejichž zavedení by mohlo značně přispět k rozvoji firmy.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject propagace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject mikroprostředí a makroprostředí cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject place en
dc.subject micro-environment en
dc.subject macro-environment en
dc.title Analýza marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Mix in the Vaklima, s.r.o. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on analysing the marketing mix of the company VAKLIMA Ltd, Holešov. The theoretical chapters briefly explain the term marketing and describe basic marketing concepts. Main emphasis is placed on the explanation of the four Ps, i.e. product, price, place, and promotion. This part also includes a brief analysis of micro- and macro-environment. Apart from including basic information about the company, the practical part analyses and describes the company's specific marketing mix. The conclusion of the practical part is devoted to suggestions and recommendations of changes in the company's marketing mix sphere, which, if implemented, could greatly contribute to the company's development.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44482
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
doležel_2016_dp.pdf 2.237Mb PDF View/Open None
doležel_2016_op.pdf 602.7Kb PDF View/Open None
doležel_2016_vp.pdf 554.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account