Budoucnost tištěných médií
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budoucnost tištěných médií |
Author: |
Loubek, Václav
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá příležitostmi, které z pohledu marketingové komunikace přináší pokrok v oblasti publikování a distribuce dříve tištěných médií, zejména novin a časopisů. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných zdrojů o historii a současnosti digitálního publikování, jeho využití pro marketingovou komunikaci a nových cestách v monetizaci publikovaného obsahu a samotného nosiče. V praktické části proběhly tři výzkumy, zabývající se digitálním publikováním z pohledu vydavatelů, publika a inzerentů za účelem návrhu komunikační kampaně, využívající možnosti digitálního publikování v projektové části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39197
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
44488
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account