Budoucnost tištěných médií
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Loubek, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39197
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá příležitostmi, které z pohledu marketingové komunikace přináší pokrok v oblasti publikování a distribuce dříve tištěných médií, zejména novin a časopisů. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných zdrojů o historii a současnosti digitálního publikování, jeho využití pro marketingovou komunikaci a nových cestách v monetizaci publikovaného obsahu a samotného nosiče. V praktické části proběhly tři výzkumy, zabývající se digitálním publikováním z pohledu vydavatelů, publika a inzerentů za účelem návrhu komunikační kampaně, využívající možnosti digitálního publikování v projektové části. |
|
dc.format |
98 s. (134 807 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální publikování
|
cs |
dc.subject |
digitální časopisy
|
cs |
dc.subject |
tabletová média
|
cs |
dc.subject |
tištěná média
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
interaktivita
|
cs |
dc.subject |
tablet
|
cs |
dc.subject |
digital publishing
|
en |
dc.subject |
digital magazines
|
en |
dc.subject |
tablet media
|
en |
dc.subject |
printed media
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
interactivity
|
en |
dc.subject |
tablet
|
en |
dc.title |
Budoucnost tištěných médií |
|
dc.title.alternative |
The Future of Printed Media |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the opportunities, carried in the point of vew of marketing communications by the development in the field of publishing and distribution of originally printed media, mainly newspapers and magazines. The theoretical section summarizes the knowledge of available sources about the history and presence of digital publishing, its utilization for marketing communications and new ways of monetizing the published contents and the media itself. The practical section summarizes three various researches, focused on digital publishing from the publishers, recipients and advertisers point of view to be able in the project section to propose the communications campaign, utilizing the possibilities of digital publishing. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44488
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account