Direct marketingové aktivity sklárny Moser
Show full item record
No preview available
Title:
|
Direct marketingové aktivity sklárny Moser |
Author: |
Wollerová, Hana
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu direct marketingových komunikačních nástrojů, které využívá sklárna Moser ke komunikaci se zákazníky v případě uvedení nové kolekce především na trh České republiky a navrhuje možnosti efektivní komunikace formou direct marketingového řešení v prostředí B2C v rámci integrované marketingové komunikace. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématu direct marketingu a jeho postavení v marketingovém mixu, jeho možným podobám a důležitosti zapojení databázového marketingu k jejich efektivnímu využívání. V praktické části práce je provedena analýza využívaných nástrojů direct marketingu. Na základě výstupů a vyhodnocení analýz a dalšího šetření je v projektové části práce navržen komunikační plán direct marketingových aktivit k zajištění efektivní komunikace k uvedení nové kolekce na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39219
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
44516
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account