Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. |
Author: |
Kodydek, Tomáš
|
Advisor: |
Vorlová, Růžena
|
Abstract:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat analýzu mobilního a internetového marketingu stavební firmy Navláčil s.r.o. společně s analýzou nejvýraznějších konkurentů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky internetového a mobilního marketingu. Představeny jsou také nové trendy v oblasti online marketingu. Praktická část podrobněji zkoumá prostředky, pomocí kterých se firma a její konkurenti prezentují na internetu. Následně je analyzováno makroprostředí firmy pomocí PEST analýzy a prostřednictvím Porterova modelu je analyzováno mezoprostředí. Na základě těchto analýz a činností firmy jsou navrženy konkrétní marketingové kampaně včetně časového plánu a rozpočtu. Uvedeny jsou i další doporučení, týkající se komunikace firmy v online prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39233
|
Date:
|
2016-03-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
44532
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account