Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Kodydek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39233
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat analýzu mobilního a internetového marketingu stavební firmy Navláčil s.r.o. společně s analýzou nejvýraznějších konkurentů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky internetového a mobilního marketingu. Představeny jsou také nové trendy v oblasti online marketingu. Praktická část podrobněji zkoumá prostředky, pomocí kterých se firma a její konkurenti prezentují na internetu. Následně je analyzováno makroprostředí firmy pomocí PEST analýzy a prostřednictvím Porterova modelu je analyzováno mezoprostředí. Na základě těchto analýz a činností firmy jsou navrženy konkrétní marketingové kampaně včetně časového plánu a rozpočtu. Uvedeny jsou i další doporučení, týkající se komunikace firmy v online prostředí. |
|
dc.format |
92 s. (136 093 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Mobile and Internet Marketing in Company Navláčil stavební firma, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this work will be preparing an analysis of mobile and internet marketing in construction company Navláčil Ltd., along with analysis of the most prominent competitors. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with theoretical basis of the internet and mobile marketing. There are also presented new trends in online marketing. The practical part analyzes in detail the means by which the company and its competitors are present on the Internet. Subsequently, the company's macro environment is analyzed by using the PEST analysis and Porter's model of using meso environment. Based on these analyzes the activities of the company will propose a specific marketing campaign including the timetable and budget. Included are also additional recommendations regarding to communications of the company in the online environment. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44532
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account