Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Romaňák, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39246
dc.description.abstract Cílem této práce je analyzovat firemní marketingovou komunikaci společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B a poskytnout návrhy a doporučení sloužící ke zkvalitnění této komunikace. Tento problém byl vyřešen za pomoci komplexní analýzy nejen nástrojů marketingové komunikace, ale také situační a SWOT analýzy. Výsledkem je přehled o současné situaci společnosti a návrhy v oblasti marketingové komunikace firmy s důrazem na podporu stávající image firmy a odlišení se od konkurence.
dc.format 71 s. (90 118 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject stavebnictví cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject B2B en
dc.subject marketing communication en
dc.subject building industries en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
dc.title.alternative Marketing Communication of Company Navláčil stavební firma, s.r.o. in B2B Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlíková, Irena
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The main goal of this study is to analyze marketing communication of company Naláčil stavební firma, s.r.o. in B2B market and to provide suggestions and recommendations, serving to improve this communication. This problem was solved with use of not only complex analysis of marketing communication tools, but also situational and SWOT analysis. The results are overview of the current situation of the company and suggestions in the field of marketing communication with focus on support of current corporate image and differentiation from competition.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44546
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
romaňák_2016_dp.pdf 2.240Mb PDF View/Open None
romaňák_2016_op.pdf 665.3Kb PDF View/Open None
romaňák_2016_vp.pdf 619.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account