Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Romaňák, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39246
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analyzovat firemní marketingovou komunikaci společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B a poskytnout návrhy a doporučení sloužící ke zkvalitnění této komunikace. Tento problém byl vyřešen za pomoci komplexní analýzy nejen nástrojů marketingové komunikace, ale také situační a SWOT analýzy. Výsledkem je přehled o současné situaci společnosti a návrhy v oblasti marketingové komunikace firmy s důrazem na podporu stávající image firmy a odlišení se od konkurence. |
|
dc.format |
71 s. (90 118 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
stavebnictví
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
building industries
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Company Navláčil stavební firma, s.r.o. in B2B Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlíková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this study is to analyze marketing communication of company Naláčil stavební firma, s.r.o. in B2B market and to provide suggestions and recommendations, serving to improve this communication. This problem was solved with use of not only complex analysis of marketing communication tools, but also situational and SWOT analysis. The results are overview of the current situation of the company and suggestions in the field of marketing communication with focus on support of current corporate image and differentiation from competition. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44546
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account