Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B |
Author: |
Romaňák, Jan
|
Advisor: |
Vorlová, Růžena
|
Abstract:
|
Cílem této práce je analyzovat firemní marketingovou komunikaci společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B a poskytnout návrhy a doporučení sloužící ke zkvalitnění této komunikace. Tento problém byl vyřešen za pomoci komplexní analýzy nejen nástrojů marketingové komunikace, ale také situační a SWOT analýzy. Výsledkem je přehled o současné situaci společnosti a návrhy v oblasti marketingové komunikace firmy s důrazem na podporu stávající image firmy a odlišení se od konkurence. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39246
|
Date:
|
2016-03-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
44546
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account