Angličtina v neanglickém reklamním textu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Angličtina v neanglickém reklamním textu |
Author: |
Holásková, Martina
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Úkolem této bakalářské práce je zjistit, jak vnímají česká a německá cílová skupina používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia literárních pramenů se několik kapitol zabývá popisem vlivu globalizace na využívání anglického jazyka v reklamním textu v České republice a Spolkové republice Německo. Práce analyzuje výsledky průzkumné sondy, která byla provedena formou písemného dotazování v obou zemích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3930
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4799
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account