Title: | Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky |
Author: | Kupková, Zuzana |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/39332 |
Date: | 2012-09-11 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace pohledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingových pracovníků. Na základě heterogenity či homogenity postojů obou zkoumaných skupin je definován model procesu tvorby korporátního designu vycházející z aktuální praxe. Kromě modelu je pak výstupem práce také soupis doporučení pro účastníky procesu tvorby firemního vizuálního stylu s cílem předcházet konfliktům obou zmíněných stran. Výsledky výzkumného šetření v kombinaci s výsledky analýzy studijních oborů ve zmíněných oblastech v České republice pak přináší doporučení pro úpravy výuky v těchto studijních oborech s cílem teoreticky připravit absolventy na praktická úskalí týmové spolupráce grafických designérů a marketingových odborníků.
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
kupková_2016_dp.pdf | 3.132Mb |
View/ |
None | |
kupková_2016_vp.pdf | 93.98Kb |
View/ |
None | |
kupková_2016_op.zip | 92.60Kb | application/zip |
View/ |