Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Kupková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:31Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-09-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39332
|
|
dc.description.abstract |
Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace pohledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingových pracovníků. Na základě heterogenity či homogenity postojů obou zkoumaných skupin je definován model procesu tvorby korporátního designu vycházející z aktuální praxe. Kromě modelu je pak výstupem práce také soupis doporučení pro účastníky procesu tvorby firemního vizuálního stylu s cílem předcházet konfliktům obou zmíněných stran. Výsledky výzkumného šetření v kombinaci s výsledky analýzy studijních oborů ve zmíněných oblastech v České republice pak přináší doporučení pro úpravy výuky v těchto studijních oborech s cílem teoreticky připravit absolventy na praktická úskalí týmové spolupráce grafických designérů a marketingových odborníků. |
|
dc.format |
177 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
firemní vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
korporátní design
|
cs |
dc.subject |
grafický design
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
graphic design
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.title |
Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky |
cs |
dc.title.alternative |
Ways of Using Graphic Design in Brand Building and Brand Management |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.date.accepted |
2016-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation thesis Ways of using graphic design in brand building and brand management is dealing with the different point of view of par ticipants at the process of creating of corporate design. The aim of the thesis is to analyse the process and to research conflicts between marke-ting specialists and graphic designers appearing during their cooperation. According to findings of the research the model of process of creating visual style will be defined and a list of recommendations for better coo-peration too. Another part of the research will be analysis of study plans at universities in the Czech Republic offering marketing or graphic design programmes, including both public and private universities. The target of the study is to find out how these experts are educated to un-derstand the other branch ? whether the graphic designers are taught marketing and vice versa. Both analysis results will be a basis for setting of recommendations for possible changes in education. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
44695
|
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account