Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz

Show full item record

No preview available
Title: Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz
Author: Kempa, Michal
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu online marketingu a jeho vlivu na internetový obchod www.napasport.cz. V teoretické části jsou obecné definice internetu a hlavně online marketingu a jeho jednotlivé složky, které jsou poté v praktické části analyzovány. První část praktické části je věnován samotnému e-shopu, jeho historii a struktuře. Dále je zjišťován současný stav internetového obchodu v oblasti online-marketingu včetně vypracování swot analýzy a poté doporučení dalších potenciálních možností marketingové komunikace, které mohou současný stav e-shopu vylepšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39353
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 39917


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kempa_2016_dp.pdf 3.148Mb PDF View/Open None
kempa_2016_op.pdf 257.3Kb PDF View/Open None
kempa_2016_vp.docx 22.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account