Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kempa, Michal
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39353
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu online marketingu a jeho vlivu na internetový obchod www.napasport.cz. V teoretické části jsou obecné definice internetu a hlavně online marketingu a jeho jednotlivé složky, které jsou poté v praktické části analyzovány. První část praktické části je věnován samotnému e-shopu, jeho historii a struktuře. Dále je zjišťován současný stav internetového obchodu v oblasti online-marketingu včetně vypracování swot analýzy a poté doporučení dalších potenciálních možností marketingové komunikace, které mohou současný stav e-shopu vylepšit.
dc.format 56 s., 59 540 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing en
dc.subject swot analysis en
dc.subject e-shop en
dc.subject shop en
dc.subject marketing communication en
dc.title Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz
dc.title.alternative Influence of Internet Marketing Environment for e-shop www.napasport.cz
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ptáčník, Jan
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to determine the status of online marketing and its impact on the online store www.napasport.cz. The theoretical part of the general definition of the Internet and especially online marketing and its individual components, which are then analyzed in the practical part. First section of the practical part is devoted to the e-shop, its history and structure. It is also investigated the current state of Internet commerce in the area of online marketing including drawing SWOT analysis and recommendations after other potential possibilities of marketing comunication, which may present state of e-shop better.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39917
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kempa_2016_dp.pdf 3.148Mb PDF View/Open None
kempa_2016_op.pdf 257.3Kb PDF View/Open None
kempa_2016_vp.docx 22.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account