Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Kempa, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:34Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:34Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39353
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu online marketingu a jeho vlivu na internetový obchod www.napasport.cz. V teoretické části jsou obecné definice internetu a hlavně online marketingu a jeho jednotlivé složky, které jsou poté v praktické části analyzovány. První část praktické části je věnován samotnému e-shopu, jeho historii a struktuře. Dále je zjišťován současný stav internetového obchodu v oblasti online-marketingu včetně vypracování swot analýzy a poté doporučení dalších potenciálních možností marketingové komunikace, které mohou současný stav e-shopu vylepšit. |
|
dc.format |
56 s., 59 540 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
shop
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz |
|
dc.title.alternative |
Influence of Internet Marketing Environment for e-shop www.napasport.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ptáčník, Jan |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to determine the status of online marketing and its impact on the online store www.napasport.cz. The theoretical part of the general definition of the Internet and especially online marketing and its individual components, which are then analyzed in the practical part. First section of the practical part is devoted to the e-shop, its history and structure. It is also investigated the current state of Internet commerce in the area of online marketing including drawing SWOT analysis and recommendations after other potential possibilities of marketing comunication, which may present state of e-shop better. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39917
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account