Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu |
Author: |
Michalíková, Kateřina
|
Advisor: |
Tučková, Zuzana
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem zpracování projektu za-vedení nového výrobku na trh se zaměřením na vhodný marketingový mix. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39411
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Podniková ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
43123
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account